דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


JBoss Enterprise Application Platform זכתה בהסמכת האבטחה הגבוהה ביותר 

מאת    [ 13/03/2012 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2011 פעמים ]

רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי מהדורות  5.10 ו-  ו- 5.11 של JBoss Enterprise Application Platform,  קיבלו הסמכת Common Criteria  ברמה הגבוהה ביותר, Evaluation Assurance Level 4 (EAL4+), תחת מתכונת הערכה וההסמכה של Common Criteria  (CCS).

Common Criteria  הנה מערך של קריטריונים בינלאומיים מאושרים להערכה והסמכת אבטחת המידע של מוצרי  IT ומערכות מידע, ו- EAL4+ היא רמת ההסמכה הגבוהה ביותר המוכרת גלובלית ע"י כל הרשמים תחת הסכם ההכרה ב- Common Criteria  עבור
קטגוריה זאת של פתרונות. הסמכה זאת גם מציינת את הרמה הגבוהה של הסמכת Common Criteria  עבור מערך JBoss Enterprise Middleware.

"אבטחה נשארת אחד השיקולים החשובים בירת עבור תחומים מודעים לאבטחה כמו ממשלה, שירותים פיננסיים ושירותי בריאות השוקלים פתרונות טכנולוגיה חדשים, וקבלת הסמכת Common Criteria  נותנת ללקוחות את האמון הנוסף בכך שפתרונותינו עומדים במבחנים השוואתים ספציפיים בעלי הכרה בינלאומית עבור ביצועי אבטחה", אמר פול סמית, מנהל כללי וסגן נשיא, פעילויות מגזר ציבורי ברד האט.  "מימשנו את מחויבותנו לשדרוג הסמכת Common Criteria  שלנו עבור JBoss Enterprise Application Platform מ- EAL2 ל- EAL4+, והשגת רמת ההסמכה הגבוהה ביותר שיש היא הוכחה למאמצינו המתמשכים לענות לצרכים של ארגונים ממשלתיים ועסקים בעלי מודעות לאבטחה".

הסמכה זאת תומכת במוניטין של רד כמובילה באספקת פתרונות המיועדים עבור סביבות רגישות לאבטחה ושימוש ממשלתי עד היום
קיבלה רד האט 16 הסמכות Common Criteria  שונות, כולל 13 הסמכות עבור Red Hat Enterprise Linux ברחבי ארבע פלטפורמות חומרה שונות.

5 RHEL  השיגה סמכות Common Criteria  ברמה EAL4+ תחת פרופיל הגנה CAPP, LSPP, ו- RBACPP, המספקות רמה מובילה של אבטחה וביטחון ממערכת הפעלה לשוק הרחב.

רד האט ממשיכה במחויבותה, ו- Red Hat Enterprise Linux 5 ו- 6Red Hat Enterprise Linux נמצאות עתה בתהליך  הערכה עבור Common Criteria ברמה EAL4+, עם הכללת ה- KVM Hypervisor שפותח במרכז הפיתוח של רד האט
ברעננה.

למידע נוסף על רד האט: www.redhat.com



אודות Red Hat

רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח ומשתייכת למדד חברות ה-  S&P 500. מטה החברה שוכן בראליי, צפון קרוליינה בארה"ב, ויש לה 66 משרדים ברחבי העולם.

מנמ"רים (CIOs) מדרגים מזה שבע שנים ברציפות את רד האט כאחת  ממובילי היצרנים המספקים ערך בתוכנה ארגונית, בסקר ה- CIO Insight Magazine Vendor Value.

רד האט מספקת טכנולוגיה באיכות גבוהה וזמינה עם פלטפורמת מערכת ההפעלה שלה Red Hat Enterprise Linux, ביחד עם פתרונות וירטואליזציה, יישומים, ניהול וארכיטקטורה מכוונת שירותים (SOA) כולל Red Hat Enterprise Virtualization ו- JBoss Enterprise Middleware.

רד האט גם מספקת ללקוחותיה ברחבי העולם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ.

רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 100 עובדים. פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של  רד האט לטכנולוגיות הוירטואליזציה.

מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב